caglaoztrk Bebiş 41cmmiş,doktor genetiktir büyük ihtimalle ama kilosu iyi dedi. Canım epey sıkılıyor eşimde suçu bana atıp duruyor iyi beslenemedin de çocuğu da besleyemedin de falan diye 😔
igvescarim caglaoztrk canınızı sıkmayın bebeklerin boyu tam ölçülemiyor hatta kilosu bile doğunca farklı çıkan bebekler var. Eşinizi de kafanıza takmayın bu erkekler bir işe yaramaz ama konuşmaya gelince konuşurlar
Eylul41 caglaoztrk ay ne alakasi var yahu bune sacma yorum. Beslemekle ne ilgisi var her cocuk dalyan gibi olacak degil ne var yani kisa olmuş diye zamanla büyür her bebek 50 cm ustu dogacak diye bir sey yok benim kizim premature dogdu 33 cm aha simdi 1 metreyi geçti her dogan büyüyor yani takma kafana esinede taviz verme su hamilleikte esler mumkunse sussun cunku benimkide abuk subuk konusuyor bitane yapistirasim geliyor😀😃
[silindi] caglaoztrk siz kolestaz değil miydiniz? Durumunuz ve değerleriniz nasıl? Ayrıca her bebek iri olacak diye bir kaide yok her bebek farklıdır ben de kolestaz olduğumdan beri doğru düzgün beslenemiyorum hastanede yatıyorum ama o bir şekilde gelişiyor kendinizi suçlamayın…
Rosemihra caglaoztrk Benim de haftasına göre kısa demişti doktorum 46 cm 37. Haftada . Ben de düşündüm süt yoğurt pek yemedim kusmaktan acaba ondan mı diye ama yeter ki beslenmekten olsun başka bişey olmasından iyidir
caglaoztrk igvescarim takmamak elde değil ya tüm sülalesine de yemiyor etmiyor diye bahsediyor deliriyorum
Eylul41 caglaoztrk ne kadar beslenirsen beslen o bebis alacagini aliyor. Cok yemeninde icmeninde faydasi olmuyor sadece bizlere kilo olarak kaliyor. Hem oyle aman aman fark yok o haftada 43 44 olmask yetelir 3 4 cm yani
caglaoztrk Eylul41 doktor genetiktendir diyor beslenememişsin dese tamam benim suçum diyeceğim de doktoru da dinlemiyor ki eşim suçu bana atıp atıp duruyor kendisinde de sanki 190 boy varmış gibi büyük bebek beklentisi zaten değişik
caglaoztrk [silindi] tanı olarak ne diyorlar valla bilmiyorum kolestazsın demediler 🤷🏼♀️ ama doktorum 37de doğurtmak konusunda sanırım kararlı, haftaya tahlil vereceğim yine ona göre konuşuruz yavaştan doğumu dedi
Eylul41 caglaoztrk 😀😃😄 birdaha derse lutfen sunu soyle babasinin ozelligini aliyormuş doktor dedi falan dedi. Gercektende oyle esimin kafasi buyuk bebegimizin kafasida buyuk valla
ibcmom caglaoztrk yani boyunuz 2 metre değil ki bebek 50cm olsun gayet normal boyu. erkeklerin boy takıntısı oluyor ya bebis uzun olsun istediği icin belki üstünüze geliyordur. hic can sıkmaya gerek yok. benim kıza da kısa dedi dr dalga geciyoz cıkınca birimiz bacaklardan birimiz kollardan tutup halledicez 😂
bulutsm caglaoztrk eşinin boyu da baya kısaymış yani konuşma hakkını nerden bulmuş anlamadım Sana çekecek belli ki de geç:)
zynpknt caglaoztrk yani yanlış anlamayın da beslenmeyle olduysa kayınvalideniz de pek besleyememiş ben 155 im evet eşim uzun erkek kardeşim uzun ama bana çekerse de napalım yani tekrar söylüyorum yanlış anlamayın ama eşiniz de çok uzun değil yani o yüzden boşverin gerçekten
Eylul41 caglaoztrk e zaten aileden geliyor cok uzun degilsiniz ki bizde oyleyiz bende 158 esim 172 bizimkilerde uzun olmaz ailenin fiziksel ozelligide onemli bebekte bir sorun yok ki anne babaya çeker bizimkininde kilosu mesela iyi gider ama boyu 1 hafta geriden gelir aman takma hic
caglaoztrk bulutsm dili olan konuşuyor işte hiç bu kadın strese girer zaten doğuma şurada az kalmış falan diye düşüneceği yere konuşuyor ablasının aramasını bekliyorum şimdi ona patlayacağım büyük ihtimalle o da sürekli yemek ye diyip duruyor bugün de derse gözümü kapatıp ağzımı açacağım 🫠
caglaoztrk zynpknt kayınvalidem sadece iri bebek doğurduğundan bahsediyor hep şunu 5 kilo şunu 7 kilo doğurdum diye 🤣 kendileri de minnacık boy var anca dillerinde kilo. Bilmiyor ki şeker hastası olduğu için hepsi iri iri doğmuş,cahillik zor
zynpknt caglaoztrk yani benim eşim 185 olmasına rağmen boy konusunda beklentiye girmiyor sağlıklı olsun diyor benim annem 170 babam 182 ben 155 im çünkü halama çekmişim boyu kimden alcağı belli olmuyor ki çocuğun he tabiki oğlum olcağı için babası gibi dayısı gibi uzun olsun isterim ama bunun beslenmeyle bence pek alakası olmuyor doğunca boy uzatcak şeyler yedirirsiniz basketbol falan oynatırsınız olur biter diye düşünüyorum