Arkadaşlar baby me nin bebek bezini araştıran veya kullanan var mı nasıl ? Goon , molfix, Sleepy , prima hepsini kullandım. En çok goon u sevdim ve de molfix i şuan molfix ile devam ediyorum. E bebek te baby me markasını gördüm fiyatı da uygun geldi kullanan var mı merak ettim ? e bebek markasının Alt açma örtüsünü ve pamuğunu kullanıyorum onlardan çok memnunum ama bezi hakkında hiç fikrim yok ? Sizce ? …