2019taha Haftadayım kendimi hamile gb hissetmıyorum karnım var evet ama ne tekme ne başka bir belirti ağırlaşma hissi falan yok enerjiğim de sizin böyle mi
deletedmom43191 2019taha gayet normal.ilerleyen haftalarda bebek hareketleri canını bile acıtacak o günler çok yakın 😅😅 beklemede kal
Tosca 2019taha benim de öyleydi hiç belirtim rahatsızlığım yoktu sadece karnım büyüyodu. Sonra 22 de hareketlerini hissetmeye başladım. Yine başka belirtim yoktu. Sonra 30 a bir geldik… uykusuzluklar reflüler ağırlaşmalar… 🥹
Sevgilimmmmmmm Agirlasma hareket zaten olmaz bu haftalarda canım. Ben 18 in sonlarında kalp atışı gibi hissettim şimdi 23 haftalığım daha net hissediyorum🫶🏻