Kızlar diyabet değilim pre de değilim ama merakımdan evde ölçüm yapmak istedim. Ölçüm konusunda tecrübeli olanlara sormak istedim. Sabah uyandım 8 buçuk saatlik açlıktan sonra açlık kan şekerime baktım 76 çıktı. Sonra kahvaltı ettim ama kahvaltıda bal reçel tahin pekmez şekerli çay Nutella gibi yüksek miktarda şeker aldım internette hesaplattım 110 mg şeker almışım. 1 saat sonra şekerimi ölçtüm 1.saat tokluk 128 çıktı. Normal mi? 2.saat tokluğu henüz ölçmedim 2 saat olmadı