minigim__1 Kbrrr002 25e kadar bekletildim sonra kürtaj oldum canım Eylül ayında inşallah olur bekliyo doktorlar genelde
Kbrrr002 deletedmom43191 normalde 6+2 kesem de 6+4 uyumlu doktor erken dedi vajinal ultrasyon ile baktı erken daha dedi haftaya tekrar çağırdı
Kbrrr002 Sevgilimmmmmmm normalde 6+2 kesem de 6+4 uyumlu doktor erken dedi vajinal ultrasyon ile baktı erken daha dedi haftaya tekrar çağırdı
Beyendi Kbrrr002 erken bende aynı senin haftada gitmistm kese boyum 25 mm imkansız dedi doktor kürtaj edecekti hemen ben bir hafta bekledik özele.gittim göründü
zge13 Kbrrr002 kese vardı boştu 9. Haftada kalp atışını ancak duyabildiler geç döllenme diye düşünmüştük bizde
Ilknurralalms Normalde buraya yorum yazan biri değilim ama endişelisiniz benim de öyleydi 6+4 te kesem vardı bir hafta sonra gel dedi tekrar gittim bebek vardı beta hcg niz kaçtı
zge13 Kbrrr002 hiç stres yapma canım dua et bol bol bazen geç görülüyor alttan baktırmak istmeedi bekledi arkadaşım hiç bir sorun da yaşamadı 17-18 aylık şimdi maşallahı var
Cansu4401 Kbrrr002 bende aynısını yasadım canım şuan 7 haftalık haftaya tekrar gıdecem inşallah vardr
Kbrrr002 Kikiriki kesem vardı 21 mm yolk sacı vs herhangi birşey yoktu Doktor erken daha dedi De kafam karıştı içime kurt düştü