Krdeln
bence çizgiler net göründüyse problem yoktur ben maxı geçirmişim c çizgisi bile o kadar silikti ki. Ve gebelik testinde de oluyor ya hani idrarın ilerleyişi görünüyor benim testte o görünmüyordu testi koyuyordum 10-15 dkya anca çizgiler çıkıyordu C çizgisi de buna dahil. Sonra bunu farkettim maxı geçirmedim idrar direkt ilerledi ve C çizgisi hemen belirdi 2-3dk içinde de T çizgisi belirdi. Senin çizgiler normal bir şekilde belirdiyse sorun yoktur canım