Herkese merhabalar. 8+1 haftalık hamileyim fakat mide bulantılarım kabus gibi oldu korkuma hareket edemiyorum. Daha önceden bi gebeliğim oldu doktor bana onzyd diye bi ilaç verdi dil altı hapı gibi. Sonrasında da 5 aylıkken düşük yaptım . Sonra başka bi doktor bu ilacın düşük yaptığını söyledi. Aranızda bu ilacı kullanan varmı acaba?