Tomriscvn Kızlar bu ay folik asite başladım adıda aktif folicus plus.İçtiğim günden beridir midem şiş ve gaz var geceleri bile uyuyamıyorum.Acaba folik asit mi yaptı böyle bir durum yaşayan oldu mu?
0506asaf Tomriscvn ay bende aynı folik asiti kullanıyorum ve ayni şikayet bendede var hiç aklıma gelmedi ondan olabileceği midem ağzımda oluyor sanki geceleri o kadar şişiyor ki
Tomriscvn 0506asaf Benim direkt aklıma folik asit geldi bidaki ay başka alıcam yoksa durulucak gibi değil
Ncyncy Bende ondan içiyorum plusi yok sadece ve aynı şey bendede var yaw olabilir mi ? Gece yatarken iciyordum
Tomriscvn Ncyncy Bence hepimizinki tesadüf olamaz kaç gündür neler çekiyorum midem ağzımda yeminle ve ağrısı belimede vuruyor ki benim hiç mide sorunum olmaz normalde
Buse_96 Vifolic kullanıyorum akşam yemekleri ile beraber alıyorum aynı zamanda multivitamin ve demir içeriği mevcut tercih edebilirsiniz