Gunduzanne Bebeğim bugün 21 günlük oldu dün duş aldırdım bugün ateşi 36/9 bazende 37/2 çıkıyor. Sizce ateşi var mı kızlar ya? Bilenler bi yazabilir mi
TwinsAndBeren Gunduzanne 37.5 dan sonra ateşli sayılır sıcaklığından anlarsınız zaten çok yüksek değil yazdığınız değerler ateşli olduğunu göstermez
keyfimin-kahyasi-misin Gunduzanne 37.7 olunca ateş sayiliyor demişti doktor sizin bebeginizin gayet normal
Gunduzanne TwinsAndBeren ay inşallah ya korkuyorum çünkü.. vücudu sıcak bide sanırım gazdan ıkınıyo kıpkırmızı oluyo telaş ediyorum
keyfimin-kahyasi-misin Gunduzanne ara ara gazdan ateşi yükselir gibi olabilir stres yapma 🫶🏻gaz masajı yap Besledikten sonra genelde dik tut omzuna köy masaj yap karnida senden sicasin rahatlar
Gunduzanne keyfimin-kahyasi-misin çok sağol kuzum. Bide ben evde tulumlarıyla takım olan o şapkalar varya onlardan örtüyorum kafasına acaba sıcaklatıyomu ? Çıkarırsam hasta olurmu
keyfimin-kahyasi-misin Gunduzanne evinin sıcaklığına bağlı bu durum kuzum evin serinse bisye olmaz sıcaksa terletebilir
Gunduzanne keyfimin-kahyasi-misin kuşum ben onun odasına otomatik ölçer termometre aldım odası hep 23.5 derece