YyyyYasemin Kızlar kürtaj oldum bebeğimi maalesef kaybettim aradan 40 gün geçti doktor folik asit verdi adı regenesis max siz bu ilacı kullandınız mı ve kürtaj sonrası ne kadar sürede gebe kaldınız acaba kürtaj sonrası gebelik kolay diyorlar
Mor-kelebek YyyyYasemin bende bunu hamile olduğumda kullanmaya başlamıştım normal vitaminler var hamilelerin kullanması gereken kürtaj olunca devam ettim kullanmaya bir süre tekrar gebelik için etkisi olur mu bilemedim bıraktım öyle
Baby_B YyyyYasemin kurtajdan sonra 1,5 ay korunduk 2 adet gordum hamile kalmisim Bizede surpriz olmustu Suan 35.haftadayiz
YyyyYasemin Busra2013 haftası 11 olması gerekirken aslında 7+5 de vefat etmiş ancak bende kanama ve ağrı olmadı yani kontrolde öğrendim bi anda kalbi durmuş
Mor-kelebek Busra2013 inşallah canım Eylül ayında kaybettim öncesinde kimyasalm falanda vardı genetik test verdim sonuçlarını bekledim geçen ay yine kimyasal geçirdim. Hayırlısı vaktini bekliyor demek ki 🌸
[silindi] Geçmiş olsun🙏🏻 3 ay sonra gebe kaldım ben inşallah sizde hızlıca yeniden gebe kalır sağlıkla kucağınıza alırsınız
Mor-kelebek YyyyYasemin amin amin inşallah🤲 rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🌸