Bugün detaylı ultrasona girdim bebeğim.cok şükür iyi 🧿 sadece bana serviks boyumun kısa olduğunu söyledi progestan yazdı sabah akşam kullan dedi takip gerektirir dedi dikiş de atabilir dedi doktorun korktum açıkçası birşey olmaz değilmi böyle olan arkadaşlar varmı ?