Sila_aylin66 Benim de 35+3 de sancım oldu akşam 11 gibi başladı sabah 7 de artık zorlanmaya başladım hastaneye gittiğimde sancım 80-100 lere vuruyordu eve geldim duş felan aldım duştan sonra rahatladığımı hissettim takipli olduğum hastaneye gittim sancım 50-60 lara düşmüştü 4-5 saat sancı odasında nts bağlı kaldım sancı için bir ilaç verilmedi haftamdan dolayı doğum başlarsa alacağız dediler bebek için ciğer geliştirici vuruldu 4-5 saatin sonunda sancım 30-40 lara düştü servise alındım o şekilde takip edildim sancım aynı devam etti yükselmedi ertesi günde yine 30-40 larda çıkınca kendi isteğimle taburcu oldum dün kontrole gittim aradan 4 gün geçmişti şükür sancım felan çıkmadı açılman felan yoksa yalancı sancı olabilir doktora git bi kontrol ettir sorun yoksa bundan sonra biraz bol bol dinlenerek geçir canım inşallah haftasını tamamlarsınız sizde de bizim gibi olur 🙏