Turkan34 korkmayın kalp atışı normalse, dinlediniz mi ve doktorunız bir açıklama yapmadı mı ?? bide nasıl aç dırabiliyorsunuz ya evden çıkarken resmen beslenme çantası hazırlıyorum kendime tok olsam bile yemesem bile yanımda duracak kafam öyle rahat ediyor resmen 😅 her an acıkırım korkusu oluyor bende de o yüzden yanımda hep birşeylerim vardır hazırlıklıyımdır size de tavsiye ederim hem bebek ve kendi sağlığınız için her şeyden önce