fdn25 Kızlar 37+5 olduk bugün dün kontrolümüz vardı nst ye de girdik ama dünden beri hareketleri az ve güçsüz sanki doktor anormal bi durum olsa görmezmiydi? Yoksa kafadamı kuruyorum böyle olan var mı bu haftalarda
Suuu-- fdn25 Allah bizede o günleri görmeyi nasip eder inşallah 🙏🏻 Benim şimdiden azaldı 34 haftaligim hiç eskisi gibi değil bebisim
fdn25 Suuu-- benim iyiydi düne kadar dünden beri güçsüzleşti doktorada dedim ama bişey söylemedi. İnşallah görürsünüz zaman geçiyor
Sofie Suuu-- ya benımde ya cok korkuyorum iki saatte 10 defa hareket etmezse doktora gidin diyor. Yanı belko toplamda o kadar etmiştir. Niye böyle azaldı bende 34. Haftadayım :(
fdn25 Pelnztrk benim dünden beri öyle oldu hareket var aslında ama güçsüz sanki evhamli bi insan olduğum için kuruntumu yapıyorum aceba diyede düşünüyorum
Suuu-- fdn25 Allah razı olsun canım , bebek büyüdükçe yeri daraliyormus en çok da o yüzden hareketleri azaliyormus öyle dedi doktor
Pelnztrk fdn25 bende hareket hissediyorum böyle dönerken bir yere toplanırken felan ama tekmelemesi yok 2 3 hafta önceye kadarki hareketleri yok valla bende evhamlıyım o konuda🤭
Mervealya1992 Haticenurdemir yaa benmkide 37-1 aşır aşırı hareketli bende bukdr harekrtlı olmasından suan korkuyorum nırmelde geceleri olurdu sımdı geceden su saate kdt hıc durmadı
Kadersss fdn25 merhaba bende bugün 37+6 oldum gündüz çok hareketli değil artık gece çok hareketli ama takip etmekte fayda var
Kadersss fdn25 o zaman git hiç riske atma kaç kilo bu arada doktor bana kilolu olunca son zamanlarda hareketi yavaşlar demişti
Kubrabsyg fdn25 bende 37+5 Bugün yavaş hareket ediyor. Bende yeri daraldığı için diye düşünüyorum ama sonuçta hareketleri var 🙂
isimsizdir fdn25 yeri dar ondan bizde 37+2 olduk 3 gündür hareket baya az hissedilmicek kadr az Ama dikkat et arada da olsa takip et hareketlerinj