AselM İlk çocuğum sezaryenle dünyaya geldi genel anestezi aldım hiçbir şey hatırlamıyorum şimdi ikinciye hamileyim yine genel mi yoksa sadece belden aşağı mı uyuşayım korkuyorum 😦
Suuu-- AselM Bende korkuyorum Aslına ama Belden daha iyiymiş o yüzden belden Olcam 😑 Allah yardımcimiz olsun inşallah