Girlmama Sym0695 daha cinsel organı oluşmamış zaten 2 ihtimal var kız da deseler erkek de deseler biri tutacak yani 😂
Visneli1so-s Girlmama yaaaaa tesadüfe bakk 😂 ben ilk hafalardı die özele gittim sonra devleti düşünüyorum 😂evet de bazıları keseye göre felan tahmin yapıyorlar ya tabiki sağlıklı olsun kızımda yok erkekte ama insan yinede merak ediyor
Girlmama Visneli1so-s babamın anestezici arkadaşı var babamda ameliyathane teknikeriydi arkadaşı burda en iyi gidebileceğin kişi Banu şuanda dedi iyi ki de gidiyorum devlete gitsen bizim burda hem randevu sorunu olur hemde doktorlar bir garipmiş
Visneli1so-s Girlmama evet randevu sorununu yaşıyorum hala hala banuyu banada çok önerdilerde bilmiyorum artık eşimde sadece muayene olucaksın yani doktor ne fark eder diyor
Girlmama Visneli1so-s valla çok fark ediyor devlette 2 dakika ultrasonla bakmayla Banu Hanımın her kontrolde kalp damarlarına kadar bakması bir olmuyor 1 defa devlet aciline gittim doktor başkasıyla fingirdeştiği için 15 dakikada geldi ilk ve son gidişimdi