sulepk 8 haftalık hamileyim doktor ultrasonla baktı kese vardı içinde bebek gözükmedi. alttan muayene yapmak istedi istemedim haftaya tekrar gel dedi. çok stresliyim.
Hdyhdy sulepk canim bana da öyle demişlerdi kese var bebeği göremedim dedi alttan muayeneyi de ben kabul etmedim sonra özel hastaneye gittim bebeğimi gördüm kalp atışını dinledik , stres yapma inşallah hayırlı sonuçlar alırsın
Edizhr sulepk canım bende 7 haftalikti gittim en son boş gebelik dedi o kadar baktı aşağı ultrasona gonderecm dedi en son birsey var burada dedi kalp atışını dinledik ama bebek gözükmedi kesede ultrason kağıdı bile vermedi yani net değil diye acaba öyle birşey olabilir mi ki
Edizhr sulepk imkanın varsa başka dr git bide canım ben zaten özele gitmiştim test falan verdi işte bunları sağlık konuşan da yaptır gel diye yoksa başka bir doktora giderdim tekrardan
Edizhr sulepk zaten muayeneden çıkmadan gözüktü yani biz göremedik Dr gördü bari bir ultrason fotoğrafı verin dedim yani bebek çok gözükmüyor net değil dedi şimdide 8+1 olduk canım bilmiyorum kontrolüm 11 haftalıkken daha 😔
Mrvsmt2502 sulepk alttan muayene yaptırsanız çok yüksek ihtimal sorularınıza cevap alır şimdi bu kadar stres olmazdınız..
Kikiriki sulepk alttan neden muayene olmadınız ki hiçbir zararı yok. Doktorlar bu konuda emin olun çok dikkatliler