tugcebaby1 merhaba, ilk gebeliğimde sizin gibiydim, mide bulantım kesildi kesin kalbi durdu diye eşimden gizli doktorlara gidiyordum cunku o abarttığımı düşünüyordu. Simdi dönüp bakınca gercekten abartmısım. Yani bircok yaşanan sey okadar normalmiski. Bence süreci cok kafanıza takmadan her gün aynı olacagını düsünmeden yasayın. Her gününüüz aynı olmayacak doguma kadar. Sağlıkla gelsin.