Haticekubra00 34+6 haftalığız 2 gün önce nst çekildim kontrolüm vardı bişey çıkmadı ama dün belimden sancılar vurdu 3 defa bugünde altta çok baskı hissediyorum böyle olan var mı ya da doğumdan önce mi böyle olur ilk hamilelik????
Baby_B Haticekubra00 35.haftadayim Baski hissi bayadir var Bel agrim dün basladi,kasik agrisi ve sertlesme oluyor Sanci olmuyor bende ama Pzt nst var yine bakalim
meltembadem Haticekubra00 bugün 36 olduk, bende vajinada batma ve ağrı hissediyorum bazen böyle regli olacakmışım gibi ağrı geliyor, yolun sonuna yaklaşıyoruz sanırım 🥰 sağlıkla gelsin minikler 🙏
Kbr-8086 Benimde 35.hafta bitiyor bugün , alttan baskı çok yürürken zorlanıyorum ama doktorum normal dedi çarşamba nst var