Sedannurrr ben varım canım. Düşük veya zeka geriliğine sebep oluyor evet ama korkmana gerek yok. Ben 15 yıldır falan sanırım tiroid hastasıyım ilaç kullanmama rağmen değerim yüksek olduğu için ilk gebeliğimde düşük yaptım. Sonra tekrar hamile kaldım, şuan tekrar hamileyim vs iki gebeliğimde de gebe değilken de ilaçları kullanmaya devam ediyorum. Hamilelikte hormonlar etkisiyle değer değişiyor ilaca rağmen birden yükseldi hemen ilacı da yükselttik doğumdan sonra normalde dönüyor. 2 ayda bir kan verip kontrol ettiriyorum ona göre ilacım düzenleniyor. Sabah aç karna kahvaltıdan en az yarım saat önce alıyorum