Kızlar berbat bi hamilelik geçiriyorum mide ağrım var bu hafta yemek yiyemiyorum halsizim kusma isteği geliyo ama olmuyo tansiyonum aşırı düşük gözlerim kararıyor kalkınca koku hassasiyeti hala devam perişan gibiyim gerçekten yüzüm sapsarı oldu yüzümde can yok resmen biri bana bişey pişirirse yiyorum o da 2 kaşık sadece ve 3 ay oldu 10 kilo verdim bu kadar kilo zararlı mı sizce