rukyes99 bende bugün sezeryan tarihi aldim. Sezeryan sonrasi agri cok mu oluyor? Spinal anestezi olduysanız eger dogum anı nasil gecti? Nezaman ayaklanabiliyorsunuz? Hep yatmamız mi gerekiyor toparlanana kadar. Dikişlerin bakımıni nasil yaptınız? Ilk duşu nezaman aldiniz? Yanınızda birinin kac gun en az destek olması gerekir? Aklimda bisuru sorular, ilk dogumum normaldi, zor geçti simdide sezeryan olucam. Cevaplarsanız cok sevinirim.