Kızlar böyle durum yaşayan var mı. 2 sezeryan doğum yaptım 3. doğumum olacak 33 haftalık hamileym. Doktorum basından beri bu durumdan bahsediyo cok uzun süre ayakta durma aşağıya baskı oluşturma diye hiç sıkıntı yaşamadık ama dün kontrolde iyice inceldiğini yırtılma riski olduğunu söyledi erken doğum olmasın diye yatmam gerekiyor hep