Dün doktoruma gittim 9 haftalık olmuşuz 3 hafta sonra kontrole çağırdı Fetal dna veya ikili tarama için konuşalım dedi Sizce ikili tarama yaptırmalı mıyım? Detaylı ultrasona gideceğim ve üçlü dörtlü de yaptıracağım Buna gerek var mı? Risk faktörünü çok yüzeysel söylüyor gibi geliyor Küçük de olsa bir risk duyarsam huzursuz olacağım biliyorum İkili tarama sonrası hekimlerin o an müdahale edebileceği bir durum oluyor mu ?