Pemberuya Kızlar bu sorunu yaşayanınız var mı? Ben ilçede yaşıyorum dün dr dahiliyeye gel dedi ama normalde böbrek taşım İçin ultrason ile bakıyorlardı ilçede olduğum İçin merkeze mi gitsem ürolojiye yoksa buraya mı gitsem dahiliyeye karar veremedim açıkçası😢