Kızlar merhaba 🌺 şuan 7+3 üm öğrendiğimde çok erkendi 47 ile öğrendim sonra ki gün 105 oldu doktor iyi betan dedi beşinci haftada gel keseyi görelim gittim gördük dün de bebeği gördük alt ultrason ile kalp atışını da dinledik. Gayet güzel ilerliyor dedi fakat vitamin olarak sadece folik asit verdi bir kaç teste baktı idrar kan vb. Başka testler yapılıyor mu? ilk gebeliğim olduğu için bilemiyorum o yüzden soruyorum martta özele gitmeye başlayacağım inşallah ama sizce normal bir süreç mi yani demek istediğim karından ultrasonla gözükmedi bebek erkenden gitmeli miyim özele biraz saçma sordum sanırım ama 😃