deletedmom43191 babyiscoming_ bizede haber ver peki sen nasılsın ağrı sancı hissediyo musun aşağı bölgene baskı falan
babyiscoming_ deletedmom43191 hiç hissetmiyorum doğuma giriyorum bugün doktor bu sancılarla seni eve gönderemem dedi 38+0 sezaryen doğuruyorum bugün🥹 24 şubattı tarihimiz erken gelmek istedi
babyiscoming_ Merve-betul hiç hissetmiyorum doğuma giriyorum bugün🥹 doktor bu sancılarla seni eve gönderemem dedi
deletedmom43191 babyiscoming_ 🙈🙈🙈 ya gözün aydın bir nefeste kurtul inşallah bende 38 oldum nst 20 den yukarı çıkmıyor keşke bende senin gibi olsam da dogursam😅😅😅
Merve-betul babyiscoming_ ya benim küçük oğlum da 38 +0 la doğdu bugün 1 yaş göz kalp kontrolü vardı çok şükür güzel geçti çok akıllı durdu maşallah göz doktorumuz kucağına aldı sevdi oğlumu bende sasiridm büyük oğlum olsa yıkar ortalığı 3 e gircek😂
babyiscoming_ deletedmom43191 doktorla konuştuğumdan beri ağlıyorum çok hazırlıksız yakalandık🥹 sağlıkla gelsin inşalahh