Pollymomy canım bir çok sebebi olabilir , belki normaldir belki enfeksiyon falan vardır ondan kaynaklı olabilir , biraz bekle kanaman falan var mi kontrol et geçmezse doktoruna bir danış istersen , inşallah normaldir gönlünü ferah tut , sağlıkla al bebişini kucağına ❤️