Basakkkk Merhaba hanımlar 2’li taraması normal çıkıp 3lü yüksek çıkan var mı doktorlar çok gözümü korkuttu amniyosentez dediler yaptırmadım imza attırdılar sizce fetal dna yaptırmaya gerek var mı
_sekerportakali Basakkkk doktorum 2 li ya da 4 lü yapmamı önermişti 3 lü pek doğru sonuçlar vermiyormuş aslında hiçbirinin güvenirliği yok ama üçlü aralarında en zayıf olanmış
Mommyy123 Üçlü test genelde yanıltıcı oluyor fetal dna sizin maddi durumunuza kalmış ancak bence amniyosentez yaptırmayın çünkü gerçekten üçlü testler yanıltıcı
ervaca1507 Evet ben de öyle duydum. Simdi sonuçta midemi bulandırdılar perinotolojiye de gittim sıkıntı görmediler 3lü test orta risk çıkmıştı. 4lü yaptırsam mı bilmiyorum 2li temizdi