bebekde sancı olunca mide bulantısı yapar derler geçen hafta bende de olmuştu ama benim ilk sancım Vardı nstde bebeğin sancıs8 vardı ama çok değil midem bulanmaya baslamıstı doktor dedi bana sancı bulantı yapar diye ama sonradan geçti şuan çok şükür ikimizde iyiyiz doğumu bekliyoruz