Aselim34 Kızlar 33 haftalığım ve cok kötü salgına yakalandım ateş öksürek boğaz yanması boğaz ağrısı vucutlarımın ağrısı ve hiç bi doktor birşey vermıor aksam serum takındım ama yine aynıyım üşütme tutuo evde nasıl geçirebilirim boğaz yanmasını öksüreği siz neler ypıosunuz böyle olunca
Serpoo Aselim34 geçmiş olsun. Taze zencefili mink mink kesip içine 1 tatlı kaşığı bal yarım limon 1 yemek kaşığı su ekleyp blendrdan çekiyorm onu içiyorum + ıhlamur iki kere atlattm bu şekilde
Ayfersalih28 Ilık ballı limonlu zeytinyağı su iç, göğsüne arkana havlu koy utule ılık ılık koy,ayağına su torbası ılık olsun,çok geçmiş olsun
Devran Çok bitkisel iyi değil diye biliyorum ben adacayı ıhlamur değilde en fazla 2 bardak nane limon içerim genelde bitkiseller düşük yapar rahatlatıcı olduğu için yıllar önce müşterim ebe o anlatmıştı ben o zaman bekardım o zamandan bu zamana ilk gebeliktede içmedim şimdi 2. Ye gebeyim içmiyorum