Seda05 Riskli gebeydim 20. Haftamda ortaya çıkmıştı geçen sene. Sonrasında serklaj oldum. O hafta ağdaya gidicektim yasağım da yoktu, iyi ki gitmemişim derim. Doğum olalı 3 ay oldu, venüs jilet kullandım. Sıkıntı yaşamadım. Benim normalden sezaryene dönmüştü. Normal yapan arkadaşlarımda venüsle sıkıntı yaşamamışlar. Eğer kasılmalardan çekiniyorsanız en azından bu jellilerden alın, venüsle hem insan kendini kesmiyor da.