Kızlar 3 gündür geceleri artan aşırı kaşıntım var. Göbek, komple bacak, kol ve sırtta. El ve ayaklarda yok. Herhangi bi döküntü vs yok. 38+4 hafta hamileyim. Kolestaz olabilir mi? Bugün doktora gitmeli miyim sizce? Pazartesi randevum var onu mu beklemeliyim?