Benimde durumum o rahmi kapatmamis ama asagidaymis detaylida ogrendim.kendi doktorum cok rahat umarim rahatlığı sonradan basima dert olmaz, kanama ve rahmi kapatmadığı surece normal dedi rahmi kapatirsa en kötü sezaryan olursun korkma dedi ama ben hep korkuyorum kanama olcak diye