seyma0661 Kızlar gram altınlarım var birleştirip bilezik yapmak istiyorum ama bozdururken zarar olur mu acaba? Gramlarım da 22 ayar alacağım bilezik de
poyrazmom_ seyma0661 ben 10 tane gram verip 1 tane ajda aldım gramlardan artan parayı bana verdiler 22 ayarın fiyatı grama göre daha düşük ama zarar etmezsin ajda işçiliksiz çünkü
cakethesel seyma0661 işçiliksiz bilezikte alsan akda,ince burma falan 22 ayar oldugu için her türlü zarar oluyor.daha yeni bozdurdum bileziklerim ajdaydı zarar ettim ama gramlarımı daha yüksekten bozdurdum
Minnakpopus seyma0661 birikim için 24 ayar ya da külçe ya da kesme altın her zaman daha mantıklı ve zararsızdır. Ama ben olsam burma bilezik yapardım ki öyle de yapıyorum
seyma0661 tuba-berfin Mesela 20 gram altın versem bana 20 gram bilezik mi verir yoksa önce alıştan bozdururmuş gibi yapıp sonra satış fiyatına göre mi bilezik verir
Eszr seyma0661 22 ayar gram verip aynı gramda maalesef bilezik alamazsınız zararınız olacaktır 22 ayar gram altın biriktirmek mantıklı değil 24 ayar almalısınız birikim için
seyma0661 Eszr aynen genelde çeyrekleri filan birleştiriyorlar da bilezikte onu yapmazlar alış satış zararı olur. Kuyumcu tanıdıktı o 22 ayar alın demişti zaten şuan birikim yapmak hak getire 😂
Eszr seyma0661 22 ayar gram altını tavsiye eden Kuyumcuya bence bir daha gitmeyin yanlış yönlendirmiş ☺️
Eua11 Kuyumcuda çalışıyorum 22 ayar gramlarınız direk bilezikle değişmiyor Malesef alsat farkınız oluyor bu da zarar olur normal hazırda varsa öyle saklamanız daha iyi
Zeynepkab Eua11 peki size bişey sorabilir miyim 20 gr 22 ayardan fantezi bileziğimi 10 gramlık iki ajda yapsam zararım ne kadar olur?
Mrvsmt2502 seyma0661 zarar etmezsiniz çünkü gramların çoğu 24 ayar bilezikler ise 22 ayar. Üste size para bile verebilir . Ben ajda yaptırdım birikimimi
Talentedmom seyma0661 çok zararı olmaz bence ajda alın işçiliksiz oluyor ileride bozdururken de sorun yaşamazsınız hem de rahat takarsınız
Eceunverkanra seyma0661 Merhaba, eğer taki bilezigi alirsaniz degeri duser ama ajdalardan alirsaniz degeri dusmuyor ben de o sekilde yapmistim kenarda duran altinlarimi bilezige cevirdim.