Birkaç güne iki aylık olacak bir bebeğim var yani normalde bu şekilde değildi son bir haftadır hiçbir şekilde kucağımdan indiremiyorum, O kadar kötüyüz ki tuvalete gidiyorum anında ağlıyor geri çıkıyorum derin uykuya da dalmıyor. Kucağımda 50 kere dürtsem kalkmıyor ama kucağımdan indirdiğim an sanki çocuğu uyandırmak için her şeyi yapmışız gibi Gece de böyle uzanıyorum kucağımda uyuyor öyle uyuyakalıcam diye de korkuyorum. Annem geldi biraz bakmak için ağlıyor kaynanamda ağlıyor babası alıyor kucağına tam uzanacağım 5 dakika sonra yine ağlıyor ben alıyorum anında susuyor ve hiçbir şekilde ağlamıyor yarım saat 1 saat dinlenmeye ihtiyacım var kimsede durmuyor iki aylık bebek bu kadar tanır mı beni benden başkasına gitmeyecek kadar beni tanıması mümkün mü az önce babasına verdim dınlenmek için Çığlık çığlığa ağladı sanki canını yakmış babası yerine koyuyorum yine ağladı şu an benim kucağımda uyuyor