Tsknaltunts Kızlar ara ara sancı girmeye başladı 1saattir girip girip çıkıyor adet sancısı gibi bebek sertleşiyor dakika tutmadım ama süresi kısa gibi biraz rahatlıyorum sonra yine kasığıma vuruyor gideyim mi sizce acile ?
TugceOrak Tsknaltunts kuzum bir duş al bakalım geçecek mi sancın. Yalancı sancı duştan sonra kesiliyormuş burda hep öyle okudum ben. Geçmezse sancı aralıklarını takip ederek kontrol et bakalım. Sıklaşırsa gidersin hemen ♥️
mmihri Tsknaltunts uygulamada kasılma sayar var onunla dakika tutabilirsin sıklığı ve süresi düzenliyse doğum başlamış olabilir.
Tugceaker Tsknaltunts bu gece sancıdan uyuyamadım kasılma ve eşlik eden kasık bel ağrılarım var hiç durmaksızın suyum nişanım gelse anlıcam doğum başladı ama suyum nişanım gelmedi şu nişan gelmeden de doğum başlayabiliyor mu acaba ya
Tsknaltunts Sema_Ada takipte kal canım bende bekliyorum şuan evde olmak daha rahat hastaneden , sağlıkla gelsinler inşallah
Tsknaltunts TugceOrak daha akşam üstü aldım canım sancım yoktu o zaman ama teşekkür ederim belimi yıkayayım rahatlarım belki
Tazeanne0134 Tugceaker sende doğum var yakın zamanda belli ki doğum sancısı gelirse anlamamak imkansız o kadar şiddetli Bi ağrı olur ne oturabilirsin ne yatabilirsin sağlıkla gelsin bebiş oğlum da %80-90 sancim vardı ama açılma 4 dü ve oğlum kakasını yaptığı için sezaryen oldum
Tugceaker Tazeanne0134 halada öyleyim ne yatabiliyorum ne oturtabiliyorum kasılıyo kasıldıkça şiddetli ağrılar oluyo hala daha aynı belimde acayip bi şekilde ağrı var mahvoldum geceden beri nişanda gelmedi suyumda gelmedi ama çok akıntım var iç çamaşırım sürekli ıslak
Tugceaker Tazeanne0134 kaç haftalıktınız ben 37+5 im dün kontrolüm vardı doktor bebeğin kafası baya aşağda senin doğumun çok kolay olcak dedi nst sancım çıkmadı dün 39 40 45 gösterdi nst tocco doktor normal ağrın yok dedi
Busss3541 Tugceaker canım az az suyunda sızıntı oluyordur sen yinede doktoruna görün derim fark etmezsin bebek susuz kalmasın