Neslihan_27 Kızlar iki hafta önce kanamam oldu diye doktora gittim kese görünmüyor diyip yatış verdiler 3 gün yatıp çıktım bu hafta doktora gittim kese göründü çok şükür doktor herşey yolunda dedi şuan hafif kanamam oldu normal midir
Fseydatercan Doktora görün bence kesinlikle , gebelikte kanama her zaman risk. en azından neyden kaynaklandığını öğrenirsin için rahatlar. Geçen hafta ben de kanama yaşadım doktora gittim düşük riskim var yatıyorum. kanama ihmal edilmemeli