Gizeminannesi ben 32. Haftamdayken AVM de doktorumu görmüştüm saçlarını neden boyamiyorsun korkma hemen kuaföre git dedi.bende biraz beyaz çok yaşıma göre genetik anladı galiba.bu böyle gezmez normalde demiştir 😂 bende soluğu kuaför de almıştım bilseydim daha öncesinde de boyardm. Hiç bı sorun olmamıştı