Hanımlar merhaba 37 haftalık gebeyim doktorum 36 hafta itibariyle magnezyumu günde bir yerine iki defa kullanabilecegimi söyledi ama eczacı günde 1 kullanılması gerektiğini söylüyor. Siz günde kaç kez kullanıyorsunuz? Bir de magnezyum kasılmaları rahatlattığı için doğumu geciktirir diyorlar dogrumu sizce