Kartanesi-24 Uzunp bende kullanıyorum hem iğne hem fitil olarak tüp bebek ile hamileyim başından beri kullanıyorum
ilaymom Uzunp bende cok kullandım fitil olarak artık tahriş oldu yutmaya basladım o da hafif bas dönmesi yaptı
Uzunp Dolunaysi 22 haftalik bugün öğrendim bende nası gibi Bi sonuç oldu kanama falan oldumu siz kaç haftalikken kullandiniz
Dolunaysi Uzunp 21 haftalıkken kullandım rahim ağzı kısalığından dolayı bir iki hafta içinde normale döndü kanama vs olmadı fitil şeklinde kullandım. Siz neden kullanacaksınız