Ayshababy Kızlar 2 hafta sonra şeker testim var dokturum akşam saat 5de çağırdı aç gelmene gerek yok dedi sadece 3 gün öncesinden tatlı şeyler yeme içme dedi almanyadayım normal mi benim duydum sabah aç gidilmesi gerek
mrp2023 Ayshababy ilk içecek içirmeden kanını alacakları için zaten bilecekler başlangıc şekerini ani şekerli içecek vererek insülinin ne derece şekeri indirip indirmediğine bakacaklar normal