Merryypoyraz Kızlar ilk beta 1000.0 ama 1 hafta geçti üstünden bugün doktora gittim tahlil istedi şuan e nabizdan sonuca baktım şuan 12135.0 normalmi sizce ???
sagliklagelbebegim Merryypoyraz doktorunux bugün muayene etmeden mi test istedi bu değerlerle görünür ultrasonda
Ecem_P Evet normal çünkü her 2 günde iki katı kadar artış yapması beklenir. Herhangi bi sorun yok merak etmeyin :)
sagliklagelbebegim Merryypoyraz muayenede kese görünmedi mi beta istediği için merak ettim kusura bakmayın boşuna istemiş diye düşündüm 🙈
Merryypoyraz sagliklagelbebegim yok önemli değil sorabilirsiniz kese göründü 5 haftalık falan dedi 5 tüp kan 2 idrar tahlili istedi canım bende dayanamadım e nabizdan baktım pazartesi gidip görüşücem tahlil sonuçları için 🌸
sagliklagelbebegim Merryypoyraz hayırlısı olsun inşallah pazartesi güzel haberler alıcağınız bir gün olsun