Alpfunda Merviko34 badem yağı kullanıyorum soğuk çekim kaşıntım felan kalmadı ( kaşıntım yok dememmin sebebi kaşınırsa çatlıyor demekmiş🤗
Tansuu03 Bi arkadaşım vazelin kullanmış hiç çatlamamış ben çatladıktan sonra kullanmaya başladım bi faydası olur mu bilmiyorum 🤷♀️