Merhaba sevgili anneler ben 22+2 günlük kız bebeğime hamileyim ikili tarama testine yetişemedim ama üçlü yaptırdım oda down sendromu orta derece de riskli çıktı detaylı ultrason a yönlendirdi baktı birşey demedi sıvı almayı önerdi aldırmadım ama hep içimde böyle bir durumu yaşayan var lütfen cevaplar mısınız