AnayimBenAna_ benim ikinci çocuğum.şuan için oda yapma lüksümüz yok maalesef. Odalar dolu 😊Bitane mobilya beşiğimiz var yine yatak odasında. Ams yeni doğduğunda onda yatıramam daha yakınımda gözümün önünde olsun isterim. Bu bahsettiğim beşikte bende çok kararsız kaldım en uygun otomatik buydu, beşik kısmı naylonumsu birşey park yataklar gibi ama sonra inceledim daha pahalı otomatikler de çok sağlam görünmüyor yani. Onun haricinde pregonunki güzeldi, ben 6 ya aldım o 9 / 10 bin civarı bişeydi. Zaten kaç ay kullanacak ki diyerek uygun olanı tercih ettim. Sorunsuz geldi.