Kızlar, bugün nstde sancılar 35-40 arasıydı önceki zamanlarda da hep 50-60 arası çıkıyordu. Hiç sıfıra sıfır gitmedi anlayacağınız
Bugün de bebişin kanala girmediğini söyledi doktorum. Ama baş aşağı hatta baya aşağıda diyebilirim. Eve geldiğimden beri (öğlen) belden sancı yaşıyorum. Akşam olmasıyla beraber bu saate kadar hem genital bölgemde iğne batması oluyor hem de belime ağrı vuruyor.
En önemlisi bebek çok fazla toplanıyor
Bu hisleri de genellikle bebişim hareket ettiğinde hissediyorum. Sizce sancım var mı? Açılma var mıdır?