byelm öncelikle pat diye her ilişkide ve her yumurtlama gününde hamile kalınamadığını, rahmin kendini hazırlama süreci olduğunu unutmayın. İstersenizz her gün ilişkiye girin tutmaz, isterseniz yıldaa 1 kez yapın tutar.
Yani bu süreç rahminizin duvarlarını açması ve spermin oraya girip tutunabilmesiyle olur. Hiçbir sorunu olmayan ben düzenli ilişki sürecim olmasına rağmen 11 ay sonunda hamile kaldım. Tabii ovülasyondur, takiptir falan hepsinide yaptım. Ama bu işler öyle yumurtlama günlerine falan bakmıyormuş. Ççok alakasız bir günde test yaptım o gün benim yumurtlama günüm çıktı ama ben çok alakasız negatif çıkan bir günde ilişkiye girdim ve hamile kaldım. Yani kafanızı çok yormayın bu konuya. Çocuk yapma psikolojisiyle, çocuk olmuyor 😀