Kubra_dara34 Bu ay çatlama iğnesi yaptırmak istiyorum 9 aydır bebeğim olmuyor tutmuyor bir türlü acaba çatlama iğnesi ne zaman yapılıyor tam olarak adetimin 1.günü bunu denemek istiyorum
blossomom1106 Kubra_dara34 adetin 3. günü yumurta büyütme ilacı kullanmanız gerekiyor doktorunuzun önerdiği dozda daha sonra bi kaç kontrolden sonra yumurta istenilen boyuta geldiğinde çatlatma iğnesi yapılıyor
mucizemom8 Kubra_dara34 öncelikle adetin 3 günü kadın doğuma git canım doktor gözetiminde olmadan kullanma derim bana adetin 3 günü letu verdi kullandim daha sonra tekrar gittim utrasyon dan bakıldı yumurta büyümüştü o gün iğne vurundum doktor kontrolünde de olmalısın
Nasip-1 Kubra_dara34 ben bu ay yaptırdım östrojen seviyen 200 üstü olması gerek bunun için kuru kaysı keten tohumu kekik elma vs ye yumurtlama zamanında yaptı bana 28mm di benimki
blossomom1106 blossomom1106 benim üçüncü iğnem adetin 3. günü itibariyle 5 gün sabah akşam ilaç kullandım ikinci kontrolde yumurta 21 mm olmuştu ve iğne yapıldı
blossomom1106 Kubra_dara34 3.gün gitmeniz daha iyi olur diye düşünüyorum çünkü zaten ilaca üçüncü gün başlanıyor bende Letu kullanmıştım doktor takibi yapıyor zaten
mucizemom8 Kubra_dara34 evet adetin 3 günü beni doktorum kendisi çağırdı adetin 3 günü gel dedi öyle gittim ve letu kullandım adetin 13 günü tekrar gittim o günde iğneyi vurundum siz de gidin zaten doktorunuz sizi yönlendirir doktor takibin de olmalısınız ♥️
Kubra_dara34 blossomom1106 teşekkür ederim canım çatlama iğnesi ne kadar acaba fiyat merak ettim sadece
Kubra_dara34 Cimcime30 şansımı demek istedim ama ben yumurtlamıyorum ya öncelerden yumurtlardım akıntı gelirdi anlardım 9 aydır yumurtlamadım hiç
Nasip-1 Kubra_dara34 1127 tlye aldım zor bulunuyor araştır ögren yerini doktor istedi hemen alırsın dikkat et hafta sonuna gelmesin eczaneler kapalı her eczanede olmazz
De25 Kubra_dara34 ben gittim ilk yumurta geliştirici igne kullandım sonra dediği gelişmiş birazcık çatlama car git şu şekil çatlama ignesi kullan kullandım sonra dediği yeterli düzeyde git degerlendir tam 1 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ben genelde üstüne görme oluyo