Yarenn24 Merhaba benim de 37. Haftamda sol böbrek tarafımdan ağrım olmuştu, dinlendim duşa girdim geçmedi ve daha da şiddetlendi. Sol kasığıma doğru arttı sancılarım. Doğum başladı sandım. Devamında istifra da ettim. Sonra acile gittim ve tahlil sonuçlarına göre böbreklerimin iltihaplandığını öğrendim, antibiyotik tedavisi ile iyi oldum. Her ihtimale karşı acile gidin derim 🙏🏻